JURA Professional
+421 2 4342 0903
juraprofi@swisscoffee.sk

Servis

Popredajný servis pre líniu Professional

JURA svojim zákazníkom ponúka komplexný servis, ktorý zabezpečujú autorizované značkové servisné strediská JURA. Pre naše profesionálne kávovary navyše zaisťujeme i servis priamo na mieste. Zamestnanci našej servisnej hotline zákazníkom ochotne pomôžu ohľadom všemožných otázok týkajúcich sa údržby či možností nastavenia. Rovnako radi pomôžu cennou radou, ak sa vyskytne nejaký problém. Veľmi často sa stáva, že naši vynikajúco vyškolení pracovníci dokážu zákazníkom kompetentne danú problematiku objasniť a pomôcť im, takže zákazníci ani nemusia prístroj zaniesť do servisu.

Okrem toho vás radi informujeme i o ďalších servisných ponukách vrátane možnosti uzavrieť zmluvu o údržbe a servise či iných službách. JURA navyše ponúka aj odvoz do servisu alebo stroje na prenájom.

Helpline:

+421 2 4342 0903

 

Profesionálna ochrana hodnoty - Professional Value Protection

 
Zákazníci, ktorí si zakúpili stroje z línie Professional, sa teraz môžu radovať z nového exkluzívneho konceptu servisných služieb podľa vysokých štandardov kvality značky JURA. Tento obsiahly balíček služieb je akousi poistkou pre vždy optimálny výkon profesionálnych kávovarov a pomáha dlhodobo zabezpečiť ich hodnotu.
 
Balíček zahŕňa nasledovné služby:
  • Platnosť: 25 mesiacov alebo 45 000 odberov pre stroje GIGA
  • respektíve 25 000 odberov pre X6/X8/X10
  • zahŕňa 2 inšpekcie na mieste zadarmo, po 9 a po 18 mesiacoch
  • kontrolu opotrebovateľných dielov
  • kontrolu kávy a nastavenia prístroja
  • kontrolu komponentov systému vedenia vody
  • kontrolu kvality vody
  • kontrolu hygieny (posúdenie hygieny)
  • aktualizáciu softvéru

Servisný formulár


Príprava kávovaru na odoslanie

  • Odporúčame
    – odstrániť vodu z nádržky na vodu a odpadového roštu.
    – hlavne v zimnom období je dôležité, aby ste vyprázdnili vodu z celého systému podľa návodu.
    – odstrániť z odpadu kávu a vodu.
    – odstrániť filter z nádržky. Po prijatí v servise sa automaticky likvidujú, takže sa nevracajú späť.
    – vyprázdnite čo najviac zásobník zrnkovej kávy a následne ho vysajte vysávačom.
    – pri balení dbajte na to, aby bol kávovar uložený hornou časťou smerom nahor a aby bola krabica vyplnená výstelkou.
  • Odporúčame použiť originálny obal na prístroj (pôvodny obal + výstelka).
  • Ak už originálny obal nemáte, použite krabicu z pevnejšieho kartónu. Je vhodné prístroj zabaliť do ochranného obalu.
  • Správne zabalenie prístroja a jeho príslušenstva je veľmi dôležité. V prípadě, že nebude prístroj správne zabalený a zabezpečený proti poškrabaniu či poškodeniu, za všetky riziká zodpovedá odosielateľ.